Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

DÁSNĚ

  

SEBOREA

  

WARFARIN

  

ANTIBIOTIKA

  
Diskuze

VYPADAVANI VLASU PO CHEMOTERAPII

 Petra 23 let  16.1.2016 18:54

Dobry vecer, chtela jsem se vas zeptat. Jsem 11 dní po chemoterapii,byla celkem silná, 4-denní. Mám dlouhe vlasy a zadna chemoterapie me uz neceka. Kdyz si prohrabnu vlasy zacinaji padat, pokazde kdyz vlasy procesu rukama. Myslite ze uz je mam oholit? jeste jich mam celkem dost. Jen se bojim,abych je neoholila predcasne,oni pak zacly rust a pak zase vypadaly. Jak rikam uz me zadna chemoterapie neceka. Dekuji za odpoved.Krasny vecer.:)

Odpovědět

Odpověď

Re: Vypadavani vlasu po chemoterapii
 Cempírek  16.1.2016 19:24

Nechte tomu volný průběh. Zatím můžete vlasy jen trochu zkrátit, aby nebyly tak těžké a vydržely na hlavě co nejdéle. Nelamte si s tím příliš hlavu.

Zdraví Cempírek!

Stálý odkaz | Reagovat

Odpověď

Vlasy po chemoterapii
 Monika  2.5.2017 8:53

Dobrý den. Po chemoterapii mi vlasy začaly růst až po 7 týdnech, hrozně pomalu a ne po celé hlavě. Nyní jsem 16 měsíců po chemu a na temeni mám hodně prořídlé vlasy. Říká se, že pak rostou vlasy jak o závod a jsou lepší a pevnější. Mám jich sotva polovinu a někde mi prosvítá hlava. Dřív jsem měla hodně husté vlasy. Obočí mám poloviční. Od kožního jsem dostala Methionin a 2x týdně Alpicort. Léčbu jsem absolvovala s toxickou ablací nehtů a po čtyřech posledních dávkách jsem měla i teploty. Mám šanci, že se cibulky obnoví po tak dlouhé době? Zatím žádný náznak, že by přibývaly, jen obočí se stále snaží? Vím, že důvodů může být víc - menopauza, štítná žláza (je léčená), stres.
Děkuji za odpověď.

Stálý odkaz | Reagovat

Odpověď

Re: vlasy po chemoterapii
 Alena  25.5.2018 14:44

Dobrý den,dávejte si obklady z ricínového oleje.Mně vyrostli vlasy husté,pevné a bez šedin.Ale cca o dva až tři odstíny tmavší.Tak vydržte.Ala

Stálý odkaz | Reagovat

Odpověď

Vlasy po chemoterapii
 Jiřina Suchá  11.5.2019 11:18

Absolvovala jsem 3 pondělky po sobě chemoterapii.Po té třetí mi začaly vypadávat vlasy.Chemoterapií budu absolvovat ještě více.Na rady zkušených pacientek jsem si nachala oholit hlavu,ale ne zcela dohola (prý je to lepší pro vlasové cibulky).Teď samozřejmě padají ty malé vlásky.Je to nepříjemné,ale s tím jsem počítala,nosím chladivý šáteček z prodejny paruk,ten vždycky vyklepu,abych nedělala nepořádak po bytě.Vadí mi jen svědění hlavy.Měla jsem vždy citlivou pokožku na hlavě,po barvení vlasů mě vždy svědila a byla začervenalá.Chtěla bych se poradit,zda neexistuje nějaký prostředek,kterým bych si hlavu občas natřela a který by trochu zamezil svědění.Asi by to taky chtělo nechat hlavu častěji "dýchat" úplně holou na vzduchu.Děkuji za každou zkušenost,kterou mi sdělíte.
Vím,že vlasy jsou to poslední co je důležité,zase narostou.Důležité je se vyléčit,čemuž musíme věřit.Psychika je důležitá.Ale dá to fušku.
P.S.Paruku mám už koupenou krásnou.

Stálý odkaz | Reagovat

Odpověď

Re: Vlasy po chemoterapii
 Petra Adamcová  12.5.2019 7:00

Dobrý den Jani, v první řadě Vám chci říct že Vám budu držet palce, ať vše dopadne dobře

Stálý odkaz | Reagovat

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Prosim potrebuji poradit

 Iva  6.2.2016 17:57

dobry den chtela jsem se zeptat chodim na chemo mam bricho a muzu byt po te chemoterapii zavodnena a jestli ano je to nebezpecny co stim delat nebo se to spravy az skoncim chemo mam to mit jeste dvakrat dekuji za odpoved Zemkova

Počet odpovědí: 0 | Stálý odkaz | Odpovědět

potrebuji poradit

 Iva  3.2.2016 23:26

chtela jsem poprosit mam uz 3 seryji chemoterapie jeste dvakrat potom me byva 2 den me boly bricho a mam krece lytkach a ve slapkach a krouti se me prsty u noh a mam cukrovku a tu mam vysokou nemuzu ja srazit mivam kolem 20 a nekdy i vic nevim jak to srazit a o mam delat dekuji

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosim potrebuji poradit

 Iva  21.1.2016 18:13

Dobry den chtela bych se zeptat chodim na chemoterapii a zacali me bolet zuby chodim k zubarce uz me leci delsi dobu zub a porat to nemam v poratku a tet me zacali bolet dalsi zuby akyz jsem to rekla zubarce tak me stim nic nedela muze to byt po ty chemoterapii a co mam delat

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosim potrebuji poradit

 Iva  19.1.2016 22:25

dobry vecer potrebovala bych poradit mam syna je mu 24 let viska 2.m a vaha 140 potreboval by zhodit uz ma problemi boli ho nohy kouri co ma udelat prosim poratte dekuji Zemkova

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosim potrebuji poradit

 Iva  7.1.2016 16:20

dobry den chodim na chemoterapii a vypadali me vlasy ale jeste mam jit 4 po 14 dnech a to mam mit sylnejsi davky nebyva me zle jsem jen druhy den unavena je to tak v poradku ze me neni zle ale chtela jsem se zeptat jak me vypadaly vlasy a tet uz me rostou mam tam takovy chmiri to jsou vlasy musim to nechat jeste vyholit nebo uz to muzu nechat ze uz me padat nebudou

Počet odpovědí: 4 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosim potrebuji poradit

 Iva  10.11.2015 11:57

dobry den chtela jsem se zeptat jezdim na chemoterapii po 14 dnech a vypadaly me vlasy uz me to zase roste musim to nechat zase oholit chemoterapii mam az do unora to me budou padat porat vlasy co delat kdyz se me v paruce poti hlava a dela me to zle prosim poratte

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosim k do me poradi

 Iva  1.11.2015 13:28

chodim na chemoterapii a a zacali me padat vlasy tak jsem to nechala astrihat ale udelali se me na hlave pupinky ktere svrby mam paruku nemuze to delat paruka poratte co mam delat

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

To mě zajímá cz

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU