Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

DÁSNĚ

  

SEBOREA

  

WARFARIN

  

ANTIBIOTIKA

  
Diskuze

SPECIALISTA NA PROBLÉMY S VYPADÁVÁNÍ VLASŮ

 Věra Unucková  9.5.2018 21:20

Dobrý večer!
Již dlouho si nevím rady s problémem mé 17 leté dcery.
V roce 2014 dcera ukončila úspešně léčbu nádorového onemocnění kosti pánevní (Ewingův sarkom). Během chemoter.vypadly všechny vlasy. Po léčbě ji narostly nové méně kvalitní a řídké vlasy.
Před 5 měsíci ji, ale začaly vypadávat vlasy.Vypadávání vlasů způsobil přechod na ,,zdravý životní styl,,Dcera sice jedla(ale žádné cukry, tuky), během 5 měsíců zhubla 18 kg.Tím začaly potíže. Navštívili jsme kožního lékaře, nakoupili mnoho přípravků
v lékárně.(Alpecin-kofejnový šampón, Plantur 21, Revitalit kondicioner, Alpicort F- kožní roztok, od kožního lékaře Metniomini, vaříme odvar z kopřiv, ale po 2 měsících žádný účinek.
Začala normálně jíst.
Budu vděčná, za Vaši radu a pomoc.
Děkuji Unucková

Odpovědět

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Specialista na vypadavani vlasu ostrava

 vasil  14.8.2016 11:34

Dobry den. Mam takovi problem delasemi kolecko na temeni dole z boku profilu. A pouzivam prasky i vytaminy. Ale nejak se to nema k rustu. Rad bychto trochu u richlil. Jeto dost stresujici. Jemi 34let. Exzistuje i jana lecba.dekuji

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

To mě zajímá cz

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU