Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

DÁSNĚ

  

SEBOREA

  

WARFARIN

  

ANTIBIOTIKA

  
Diskuze

CHOROBY POKOZKY

 Žaneta Tóthová  5.6.2017 12:50

Dobrý den udělaly jse mi na rukou a na nohách obcas i na obličeji takový jakoby mapovy fleky načervenalý nevím co by to mohlo být poradíte někdo?přijdu si flekata celá není to vysloveně rudé všimněte si toho až když opravdu z blízka koukáte


Přiložený obrázek | Odpovědět

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Prednison a slabá kůže

 Jar.Najč  10.2.2017 15:40

Dotaz odborníkovi: je možno vyléčit tzv.slabou kůži/pokožku/ po vysazení léku Prednison? Za odpověd předem díky.J.N.

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

To mě zajímá cz

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU